Z wizytą w 4 gwiazdkowych hotelach

12 grudnia I klasa  Technikum Hotelarskiego miała okazję zapoznać się z prezentacją  nt. „Oczekiwane kompetencje w branży hotelarskiej”, którą poprowadziła Pani Dorota Golec-kierownik HR. w hotelu Radisson Blu. Te kompetencje to wiedza, postawa, umiejętności, cechy osobowości. Bycie hotelarzem to nie tylko profesja, ale przede wszystkim profesjonalizm. To gościnnośc- naturalny uśmiech, niewymuszona uprzejmość, intuicja, wyrozumiałość, empatia. Te cechy znajdowali w sobie nasi uczniowie. YES I CAN - Ta dewiza stanowi myśl przewodnią hotelu Radisson BLU.

Wycieczkę rozpoczęła Pani Małgorzata Gogulska oprowadzając po części mieszkalnej hotelu, następnie szef kuchni zapoznał uczniów z częścią kuchenną, magazynową i restauracyjną. Mieliśmy okazje z zobaczyć piękne piernikowe domki, które hotel wysyła w prezencie gwiazdkowym swoim kontrahentom. Poznaliśmy sztukę  nakrywania do eleganckiej kolacji w restauracji Europa.

Kolejnym hotelem był PARK Hotel. Te urokliwy hotel przyciąga gości swoim wyrafinowaniem i smakiem. Ogród zimowy w świątecznej scenerii zachwycił uczniów.

Beata Andruch- kierownik szkolenia praktycznego

powrót