Warszawo! Witaj Nam!

Trzy dni w mieście tak interesującym jak nasza stolica – to zdecydowanie za mało. Ale i taki czas można wykorzystać. Na pomysł wyjazdu wpadli polscy i niemieccy uczniowie EDPG w Loecknitz. Organizacyjnie pomogły im panie L. Schultz i A. Krypień i wyszło, co następuje:

• wsiedliśmy w Szczecinie, wysiedliśmy w Warszawie, rozlokowaliśmy się w hostelu, zjedliśmy pyszny obiad w pierogarni i ruszyliśmy do Teatru 6. piętro, by pośmiać się i przeanalizować naturę ludzką podczas przedstawienia pt. „Czechow żartuje”. Wojciech Malajkat, Anna Dereszowska i Andrzej Grabowski na żywo wyglądają zdecydowanie ciekawiej niż w telewizji.
  • spaliśmy (szybko), by o poranku ruszyć do Centrum Nauki Kopernik, poeksperymentować i obejrzeć prezentację w Planetarium. Wiemy już wszystko o Księżycu i niebie nad Warszawą. Potem spacer wzdłuż Wisły, Zamek Królewski, starówka, kolumna króla Zygmunta III Wazy i …  zwiedzanie Muzeum Powstania Warszawskiego z niemieckim przewodnikiem.
  • znowu szybki sen i marszobieg w kierunku  Łazienek Królewskich, by podziwiać letnią rezydencję króla Stanisława Augusta Poniatowskiego, pomnik Fryderyka Chopina i dodatkowe atrakcje – przedziwne wiewiórki, grające ławki i gołębie-cwaniaczki J
  • potem to już tylko pociąg i żal, że czas tak szybko płynie…

Trzeba to będzie powtórzyć! Dołączamy kilka zdjęć, na zachętę, może za rok…