Załącznik 1 – Procedura bezpieczeństwa i higieny w okresie pandemii COVID 19 w Internacie Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
Załącznik 2 – Procedura bezpieczeństwa i higieny w okresie pandemii COVID 19 w kuchni i stołówce Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
Załącznik 3 – Procedura bezpieczeństwa i higieny w okresie pandemii COVID 19 w bibliotece Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
Załącznik 4 – Procedura bezpieczeństwa i higieny w okresie pandemii COVID 19 pracowników obsługi Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
Załącznik 5 – Instrukcja bezpieczeństwa i higieny dla wychowanków Internatu Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach, w okresie pandemii COVID-19
Załącznik 6 – Instrukcja korzystania z obiektów sportowych i rekreacyjnych w czasie pandemii COVID 19
Załącznik 7 – Instrukcja korzystania z szatni w czasie występowania pandemii COVID-19
Załącznik 8 – Plakat MEN – 10 zasad dla ucznia
Załącznik 9 – Plakat MEN – Wskazówki dla rodzica
Załącznik 10 – Zasady korzystania z gabinetu profilaktyki zdrowotnej w Zespole Szkół im.Ignacego Łukasiewicza w Policach ul.Siedlecka 6
Załącznik 11 – Instrukcja dezynfekcji rąk
Załącznik 12 – Instrukcja stosowania rękawiczek jednorazowych
Załącznik 13 – Instrukcja stosowania maseczek jednorazowych
Załącznik 14 – Instrukcja stosowania maseczek wielokrotnego użytku
Załącznik 15 – Instrukcja stosowania ochron osobistych
Załącznik 16 – Potwierdzenie zapoznania z procedurą
Załącznik 17 – Potwierdzenie odbioru środków ochrony osobistej
Załącznik 18 – Rejestr mycia i dezynfekcji ciągów komunikacyjnych, powierzchni dotykowych (kontaktów, klamek, powierzchni płaskich) zgodnie z przepisami dotyczącymi organizacji pracy podczas trwania pandemii COVID-19
Załącznik 19 – Rejestr mycia i dezynfekcji pomieszczeń higieniczno – sanitarnych (toalety, szatnie) zgodnie z przepisami dotyczącymi organizacji pracy podczas trwania pandemii COVID-19
Załącznik 20 – Rejestr mycia, dezynfekcji, wietrzenia sal i pomieszczeń higieniczno – sanitarnych zgodnie z przepisami dotyczącymi organizacji pracy podczas trwania pandemii COVID-19
Załącznik 21 – Rejestr mycia i dezynfekcji stołówki zgodnie z przepisami dotyczącymi organizacji pracy podczas trwania pandemii COVID-19
Załącznik 22 – Rejestr mycia i dezynfekcji pomieszczeń biurowych (dezynfekcja myszek, klawiatur, powierzchni płaskich) zgodnie z przepisami dotyczącymi organizacji pracy podczas trwania pandemii COVID-19
Załącznik 23 – Rejestr dezynfekcji sprzętów na placu zabaw zgodnie z przepisami dotyczącymi organizacji pracy podczas trwania pandemii COVID-19
Załącznik 24 – Wytyczne dotyczące organizowania i przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty i egzaminu maturalnego w 2020 r zgodnie z zaleceniami CKE, MEN i GIS.